Jumaat, 1 April 2011

bayi mintak badak. mampu?

esok ada birthday anak akak tempat aku praktikal dulu, kat Jabatan Bantuan Guaman. aku tak tido lagi, sebab fikirkan apa eh nak bagi kat baby tu? die setaun je umo. comel. tapi apa die suke? kan senang kalau semua bayi dah diajar untuk menaip sewaktu diorang lepas lahir. boleh aku email ke fb ke guna apa-apa medium atau sebarang alat elektronik kepada bayi tersebut untuk bertanya, "weh ko nak apa?" then die reply "aku nak patung hippo. huhu ;P thanx" KAN SENANG. SUMPAH SENANG. 

aku rasa lagi elok kalau aku bagi badak ni as birthday present
ley bayi tu bawak mandi sekali. anak suka. ibu setuju.



2 ulasan:

  1. cik tikah ada something for you.. tengok taw :)

    http://banyaktehkereta.blogspot.com/2011/04/dah-jumpa-permata-yang-ke-600.html

    BalasPadam
  2. bagi je badak yg besa kasi dia puas ati.. haha

    BalasPadam