Jumaat, 1 April 2011

Ayat Aku Lagi STYLO!

ok ni ayat aku. bacalah. baca betul-betul tau.

Bila aku rasa nak marah je dengan orang tu mesti aku nak cakap dengan die, " ko ingat ko cantik?" tapi bile tengok balik kat cermin, mesti la diorang lagi cantik dan kacak ini kerana aku marah dengan megan fox dan robert pattinson sebab tak bawak aku join red kapet grammy dan ok aku tau la mesti diorang tak faham "ko ingat ko cantik" jadi korang translate la dalam bahasa english lalu aku tak lalu makan dan bertanya, "mama, kenapala keturunan kita takda darah omputih? amir nak hidung elok terletak macam vampire kacak jadi sila bagi duit untuk amir buat pembedahan plastik" lantas mak aku cakap "hidung kau dah elok terletak komen lebih-lebih aku sepak, sila bersyukur ok bai" dan ia buat aku rasa ayat mak aku lagi stylo walaupun pendek tapi ia berlagu dan garang-garang manja.

*moral of the AYAT, sila bersyukur dengan rupa anda. "tak akan melayu ilang di bumi"- by Hang Tuah. so suka la dengan wajah melayu kita. ok sila faham.

5 ulasan:

  1. hahaha. best best. gud luck.

    BalasPadam
  2. eh...melayu kan cantik...

    BalasPadam
  3. fitri- saya sgt setuju melayu cantik n ensem. cume kadang2 org melayu tlalu obses dengan imej dan kecantikan hollywood. termasuk aku. tu yg nak kena sepak tu. so da insaf haha :D

    BalasPadam