Jumaat, 18 Februari 2011

perasaan yang indah itu bersifat sementara

da nak dekat subuh, tapi aku masih tak boleh tido. sudahlah dalam bilik kolej yang besar tinggal 2 orang je. rasa seram nak pegi bukak lampu jap lagi nak ambik handphone kat atas meja. gigil. ya Allah lindungi la aku. amin.

ok berbalik pada topic, perasaan yang best selalunya sekejap je kita rasa kan. at the end of the day kite kena survive sendiri. tak kira la nak diaplikasikan pada percintaan ke, persahabatan, atau apa2 je lah. kalau untuk makanan pun boleh jugak. macam korang makan aiskrim baskin robin yang setakat satu scoop pastu 3 minit gitu da rasa macam ala, da abis da. wtf.... tapi dapat di simpulkan perasaan yg teramat gembira ni xdpt nak kita kekalkan dalam hidup kita. sedihkan! 

btw aku mendapat ilham ni sebab aku dengar lagu erra fazira tajuk yang terindah hanya sementara.
aku first dengar lagu ni hari tu kat karaoke anis nyanyi. thanx anis, tetiba malam ni download sebab teringat waktu nyanyi kat karaoke.

ni lirik dia!

setinggi seluas gunung dan lautan
Sejuta harapan dipertaruhkan
Beronak berliku jalan kulalui
Selagi berupaya kuteruskan

Alangkah sukarnya memadam bayangan masa silam
Di dalam keberanian terusik jua perasaan
Tidak hentinya memanjang dan semoga jiwa ini terus tabah

Sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara
Yang terpahat di dalam diri hanya kenangan dan nestapa

Tak rela kuturutkan hati
Menyesali apa yang terjadi
Andainya begitu suratan yang tertulis diazali

Biarlah walaupun kusepi
Sedih pedih dikhianati
Aku kan tetap terus mengorak langkah perjalanan ini

tu dia persembahan mantap dari erra ye.. nitik airmata *terharu* lalu erra pon pose utk      
mengembirakan hatiku. thanx erra



*aku suka bahagian bold tu sbb rasa kena sgt*
sangat kena okay lagu ini. suka aku. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan