Khamis, 9 Disember 2010

uitm result

:') oh terharu tengok result (walaupon x der la hebat sangat dan tahap otak saya yang memang slow ni ) tapi saya dah bersyukur sangat-sangat. sekurang-kurang nya ia petanda saya mampu mencapai result yang lebih tinggi.
disini nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada lecture yang mengajar saya last semester. ohh~ saya sayang pada semua lecture ku, mdm rasyikah, mdm azleena , mdm meena, sir harris, mdm atifah, and mdm roslinda! (mengucapkan terima kasih mengikut grade yang diberi) hahaha main2 je! :D

so, dah tak nervous lagi nak pergi kelas next semester! gitu kan.

nak beli cermin mate itam beso la. nanti nak pegi kelas vouge sket. takut ramai paparazzi nak amik gambo. ok bye


i nak pegi kelas ni. tolong beri kerjasama please.

*angan-angan nak mantap*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan